ASSISTER KUNDEN PÅ RETTE MÅDE OG RETTE TIDSPUNKT

Forøg omsætningen i din butik ved at have fuld kontrol over dine prøverum.

Gateway tilbyder en prøverumsløsning, der er tilpasset både butikspersonale og kunder. Med dette digitale overblik over anvendelsen af butikkens prøverum kan både kunden og personalet se, hvornår et prøverum er ledigt. Butikspersonalet kan assistere på rette tidspunkt, og kunden får den hjælp og ekspertise, der er nødvendig for at sikre et vellykket besøg og køb.

prøverumsassistent
Besked via skærm, mobil, tablet eller smartwatch.

Der er flere metoder til at kontrollere, om et rum er ledigt eller optaget. Hvis der placeres en skærm ved køen til prøverummene, kan kunden hurtigt danne sig et overblik over de ledige rum. I prøverummene er der desuden en assistanceknap, som kunden kan trykke på for at fortælle personalet, at der er behov for hjælp. Personalet kan få vist en besked på en skærm, en Android-telefon eller en tablet.

Diskret og enkel sensor i dit prøverum.

Med et flot, diskret design, som delvist kan tilpasses efter dine egne ønsker om farver og mønster, kombineres StoreAssist nemt med prøverummets omgivelser.

Produktet er særligt velegnet til:

Butikker med mange prøverum– som vil optimere anvendelsen af prøverummene og effektivisere kødannelsen.

High-end butikker – som vil øge serviceniveauet endnu mere.

Lingeributikker – eller andre butikker med følsomme produkter, som gerne vil give kunderne mulighed for at kontakte personalet på en enkel måde og få hjælp i en fart.

Øget omsætning

Hjælp kunden, når der er mest brug for det. Øget kundetilfredshed og tilskyndelse til køb.

Optimering af personaldækningen

Butikspersonalet kan arbejde ude i butikken, samtidig med at de holder opsyn med aktiviteterne i prøverummene.

Færre tyverier

Da du ved, hvornår der befinder sig personer i prøverummet, mindsker du risikoen for ubemærkede tyverier.

Tilfredse
kunder

Kunderne behøver aldrig mere føle sig glemte i prøverummene. Forbedret kundeoplevelse med digital visning af, om et prøverum er ledigt.

Følg op på dine prøverum med statistik

Vores prøverumsassistent kan også levere værdifuld statistik over brugen af prøverummene. Statistikken kan f.eks. bruges til at planlægge personaledækningen eller til at sammenligne butikker i en kæde.

Du kan selv indstille, hvilke underretninger, du vil have, og du får en automatisk e-mail efter hver arbejdsdag med oplysninger om, hvilke prøverum, der har været i brug, hvor længe de har været i brug, og hvor mange besøg, dine prøverum har haft.

Statistikken kan hjælpe dig med at se, hvilken virkning specifikke reklamekampagner eller tilbud har, ved at måle aktivitet i prøverummene.

Har du spørgsmål om StoreAssist, eller er der noget, du undrer dig over? Så kontakt mig; jeg hjælper gerne.

Malicca Wietz
Sales Manager

Tlf: +45 53 75 80 61
E-mail: malicca.wietz@gunnebo.com